Klantenservice

Contact

Heb jij een vraag over een product of bestelling ? Neem dan contact op met onze klantenservice!

• Bekijk de FAQ (veel gestelde vragen).
• Overige contact gegevens.
Stuur een email.

Wij streven er naar om vragen per e-mail binnen 2 uur te beantwoorden. Vaak vind je de informatie snel terug in de veelgestelde vragen. De status van je bestelling kan je volgen via de van ons ontvangen Track & Trace code. Een retour kan je eenvoudig zelf aanmaken via deze link.

Meest gestelde vragen

Service

RETOURNEREN

Retourneren kost bij ons 4,95 Verwerk je retour snel & eenvoudig via deze LINK. Je kunt je pakket retourneren bij één van de PostNL afleverpunten (meer info).

VERZENDEN

Wij verzenden onze producten gratis via DPD.  (meer info).

BETALEN

Je kunt bij ons betalen met de volgende betaalmethodes; Ideal, Bankcontant, Klarna (achterafbetalen) (meer info).

LEVERTIJD

Voor producten op voorraad geldt: 1/2 werkdagen. Voor niet voorradige producten wordt de verwachte levertijd gecommuniceerd. Je kan er ook voor kiezen zelf een bezorg dag te kiezen.

BEDENKTIJD

Bij ons heb jij 30 dagen bedenktijd. Voldoet het product niet aan de verwachting, dan kan je het vloerkleed retourneren. Het product dient zo redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking te worden geretourneerd.

TERUGBETALING

Terugbetalingen doen wij zodra het kleed bij ons retour is gekomen, binnen 24 uur staat het bedrag weer op je rekening.

Welke betaalmogelijkheden heb ik ?

Het is bij Mr. Carpet mogelijk om te betalen met:

  • Ideal
  • Bankoverboeking
  • Bankcontant
  • Achteraf betalen met Klarna
De betalingen vinden plaats in een beveiligde betaalomgeving

Hoe kan ik mijn product retour zenden?

Je kunt je bestelling eenvoudig en snel verwerken via deze link.

Moet ik verzendkosten betalen?

Nee je betaalt niet extra voor verzending, wij verzenden onze producten gratis met DPD.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, je kan bij ons achteraf betalen via Klarna. Achteraf betalen via Klarna is veilig en betrouwbaar

Kies voor de optie “Betaal later”. Met ‘Betaal later’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt. Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen. Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig.

De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van Klarna ontvangt.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Je kan de levertijd van je bestelling ook vinden in de orderbevestiging en op de website. Wanneer het product dat je hebt besteld bij ons op voorraad
is dan wordt het de volgende dag verstuurd. Mocht je het product liever op een andere dag ontvangen dan kan je dit aangeven.

Producten die op zaterdag worden besteld hebben een afwijkend levertermijn. Indien dit product op voorraad is en je niet hebt gekozen voor een andere
leverdatum wordt deze de maandag verstuurd.

Mocht het onverhoopt gebeuren dat de leverdatum afwijkt van de gecommuniceerde leverdatum dan word je hierover via e-mail of telefoon van op de hoogte gebracht.

Hoe volg ik de status van mijn bestelling

Je kan de status van je bestelling zien. Onze bestellingen worden verzonden via DPD. Nadat de bestelling wordt verzonden ontvang je van ons een e-mail met hierin
het zendingsnummer (track & trace code). Met deze code kun je de status van je bestelling volgen op de website van DPD.

Moet ik retourkosten betalen?

Retourneren kost bij ons 4,95€ Verwerk je retour snel & eenvoudig via deze LINK. Je kunt je pakket retourneren bij één van de DPD afleverpunten. Houd wel
rekening met de voorwaarden van het retoursturen van DPD..

Moet ik thuis aanwezig zijn wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

Ja als je je pakket wilt aannemen moet je thuis aanwezig zijn. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn op het moment dat jouw pakket wordt geleverd, dan wordt deze bij de buren
afgeleverd. Het kan ook zijn dat het pakket de volgende dag nog een keer wordt aangeboden door DPD.

Als je bij de tweede aflevering ook niet thuis bent, dan wordt het pakket geleverd bij het voor jou dichtstbijzijnde afhaalpunt. Je krijgt hiervan bericht in de brievenbus en kunt deze bestelling zelf afhalen. Je dient dit pakket binnen 7 dagen op te halen bij het afhaalpunt. Na deze 7 dagen krijgen wij het pakket retour gestuurd.

Om te voorkomen dan je op het bezorgmoment niet thuis bent kun je ook een ander afleveradres in voeren bij je bestelling. Ook kun je ervoor kiezen om het pakket te laten bezorgen bij een bepaald afhaalpunt.

TIP: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op je werk.

Is de vermelde prijs inclusief BTW?

Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw.

Kan ik een bezorgdatum en/of plaats kiezen?

Ja je kunt tijdens je bestelling aangeven op welke datum en op welk adres je de bestelling geleverd krijgt.